16 Ağustos 2011 Salı

Kastığımız şeyler

Yaz günü, yaz günü,yaz günü ! Bilinen yaz günlerinde Allah kahretmesin ki geç uyanılmaz mı ??? Hatta yatağa kahvaltı bile bekler insan. Allahım ya bizde biraz uyuyabilsek ne olurdu ?!?!?! O kadar erken uyanıyoruz ki milletin kıçında hala pireler uçuşurken biz uyanmış ve insan içine çıkabilecek hale gelmemizin üstünden üç saat geçmiş oluyor. İkimizde uyandığımız zaman fiziksel ve ruhsal açıdan pek de güzel sayılmayız. İkimizde derken kim bu manyaklar dedipğinizi duyar gibiyim (gibiyiz her ne boksa) kabul iki kişinin ağzından yazmak zor. Öncelikle ikimizde halk içinden çıkma, PuCCa özentisi (ki bayılıyoruz) ve normal insan statisünün üstünde olduğumuzu zanneden egomanyak vatandaşlarız. Kabul hepimizin bir takım kusurları vardır. Örneğin ben (Barbie) gayet sakarımdır ayrıcada takma ismime fazla takmayın ben bile daha neden seçtiğimi bilmiyorum çünkü ne Barbie bebek kadar güzelim ne de populer. Aslında bu ismi bana Tonic koydu :-). Şimdi diyeceksiniz ki bu iki manyak neden bu boktan isimleri seçtiklerini bilmiyorlar mı?! No, bendeniz Tonic neden bu ismi seçtiğimi gayet iyi biliyorum (Galiba). Tonic şahsen her zaman benim hayatımı kurtaran makyaj malzemesidir. Kendisi o kadar yakınım olmuştur ki artık iç organlarımdan biri bile sayabilirim.Şu anda bu blogu neden yazdığımızı bilmeyen iki şapşal yakın arkadaşız hatta canız. Elimizde PuCCa'nın kitabı aval aval bakıponun özentisi olmaya çalışıyoruz (tabiiki de olamayız onun yeri ayrı kalp kalp kalp). Blog yazma fikri her ne alamete Tonic'in aklına geldi her zaman ki gibi onun evinde pişmiş kelleler gibi ağzımış açık oturuyoduk ve bu fikir aklına geldi (Yoksa hayatta yazamazdık :-D) Ve ilk yazmızın sonuna geldik. İkimizinde gözleri cin gibi açık ve hala bu blogu yazdığımıza inanamıyoruz; çünkü ikimizinde edebiyat özürlü olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçektir.
Huzur içinde yat Amy, kalbimizdesin! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder