4 Ekim 2011 Salı

Dertlerden Don't Topukluyore -2

Merhaba B@rbié ve T0nİc!
Sanırım size bu ilk mektubu yazan benim. Açıkçası genelde dertlerimi tanımadığım insanlara anlatmayı pek sevmem ama sizin gerçekçi bir yorum yapacağınızı düşünüyorum. Neyse, sanırım lafı Tonic gibi çok uzattım (umarım alınmıyorsundur Tonic'ciğim) :). 


Geçenlerde 5 aylık sevgilimin beni aldattığına şahit oldum. Yani ciddi ciddi onu bir alışveriş merkezinde alışveriş yaparken bir başkasıyla yiyişirken gördüm. O an ikisininde kafasına elimdeki poşetleri indirmek gelsede hiçbir şey yapmadan çekip gittim. Şimdi sevgilimin telefonlarına çıkmıyorum gerçekten onun beni aldattığını bildiğimi nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Gerçekten çok acı çekiyorum ve sevgilimden de ayrılmak istemiyorum.
Nick: KURŞUN KALEM

Bize derdini açmana çok sevindik canım. İnan sende bize e-mail atmasaydın umudu yitirip evde karaları bağlıyor olacaktık. Öncelikle sorununla ilgili sana bir cümle söyleyeceğiz: "ERKEKLER MALDIR, KARŞISINDAKİ CEVHERİ GÖREMEZLER!". Artık bu bir nesnel yargıdır kuzum. Bizce kesinlikle senin gibi bir kızı kaçırmış ve bunu telafi edemez. Hala bunu ona neden söylemedin ki? Bence şu anda ilk yapman gereken şey telefonu aç ve ne gördüysen her şeyi teker teker söyle. Artık ayrılacağınızı o da bilsin. Bize sorarsan asla affetme; çünkü bir kez ihanet eden hep ihanet eder canım. Kalbini ferah tut daha çok gençsin ve daha ve daha çok sevgilin olacak :D! Sakın deprosyana gireyim filan deme (Barbie gibiii) onun gibiler için değmez git dışarı çık, hayatını yaşa!!! Sen bizim ilk derdini açan okuyucumuzsun o yüzden senin nickin artık "KURŞUN KALEM". Tabii ki bu anlamsız ismi Barbie buldu sakın yanlış anlama o ben değilim!! Ha, tabii ki ben buldum canım ve sen benim bu üstün yaratıcılığımı ve beni kıskanıyorsun. Eyvah yeni bir kavga başlıyor! Dediklerimizi unutma. Seni seviyoruz <3. İyi sevgililer :D!
B@rbié ve T0nİc




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder