6 Şubat 2012 Pazartesi

Dertlerden Don't Topukluyore - 3


Yani aslında bu mail'i yazmami bi' arkadasim soyledi... Uzatmadan direk giriyorum konuya.
10 aydan beri birlikte olduğum biri var, temmuz ve agustosta 2 aylığınada New York'a gitmisti ve o zaman 7/24 skype facebook falan o ortamdan konuşmuştuk. Neredeyse onun saatine uyum saglamaktan jet lag gibiydim o da her sabah 6'da kalkiyordu neyse iste döndükten sonrada beraber tatile gitmistik falan... Su an facebook/twitter'i deactive ve skype'iyla formspring'ine girmiyor. Arayinca açmiyor ve mesajlarıma cevap vermiyor sadece ufak bi' operasyon gecirmistim ve hastanedeydim o zaman aramisti... Bi' de cok hasta oldugumda arkadaslarimdan duyup aradigi oldu :/ Hic bi' sekilde beni takmiyor ve tesadufen gordugu hic bi' yerde yuzume bile bakmiyor. Nedenini daha çözemedim ve bu konu hakkinda onunla konusmayi denedigimde "Hic bir sey yapmiyorum gayet normalim" diyor. Sanirim hic bir zaman nedenini anlayamayacağım :((((

Nick: bayan kumral/miss auburn

Öncelikle bize yazdığın çoook teşekkür ederiz Miss Auburn ♥. Açıkçası senin başına birçok kızın başına gelen (aman evlerden ırak) “Erkek arkadaş tarafından takılmama”sendromu gelmiş ve bunun iki nedeni var :

1)      (Kusura bakma gülüm dost acı söyler) senin onunla ilgilendiğin kadar onun seninle ilgilenmemesi
2)      Vaktinde onun götünü oldukça kaldırmış olman

Tamam tamam hemen umutsuzluğa kapılma şimdi sana tedaviyi anlatıyoruz. İlk önce onun çok yakın bir arkadaşıyla konuşup (güvenebileceğin biri olsun) onun neden böyle davrandığını öğrenmeye çalış. (aslında ilk önce sevgilinle konuşman daha doğru olur ama bunu yapmışsın bile) Kim bilir belki de sevgilin asıl senin soğuk davrandığını düşünüyordur.Eğer sevgilinin arkadaşıylada konuştuktan sonra bir gelişme yoksa sizin ilişkiniz bitkisel hayata geçmiştir güzelim ve bu durumda makineyi kapatıp üzenin yollamalısın.

Kusura bakma Miss Auburn Tonic bu aralar biraz fazla Dr.House izliyor da ondan bir saatir aptal doktorlar gibi konuşuyor. Sakın üzülme canım umarım seni gerçekten hak eden birisini bulursun..


Öptük
B&T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder